Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

keskiviikko 12. heinäkuuta 2017

Sateen jälkeen paistaa aina aurinko

Pääkaupunkiseutua huuhtoi eilen illalls/yöllä oikein kunnon kaatosade!! Tänään on tarkoitus lähteä ystäväpariskunnan kanssa ihanaan Porvooseen, jokirantaan ja vanhankaupungin kujille ja ehkäpä poikettua suklaapuodissakin? Matkamme jatkuu sieltä kohti Kotkan meripäiviä ja Tall ship racea, saatamme käydä ihastelemassa myös Sapokan vesipuistoa, josta olenkin lukenut ja nähnyt kuvia paluumuuttajattaren blogissa:) Sää on asia, joka on lähes päivittäin lomalaisen ajatuksissa ja myös asia jonka aamuisin lähes ensimmäisenä huomio. Minä päätin jo kesän alussa, etten jää odottelemaan lomalla vain niitä aurinkoisia ja lämpimiä kelejä, koska sitten jää helposti moni asia tekemättä ja kokematta. Tähän astinen kesä ei nyt ole tänäkään vuonna ollut ihan se paras mahdollinen, mutta viis siitä ja kohti uusia "seikkailuja"


Mielestäni lomaa ei pidä/ eikä tarvitse suorittaa...ei ole mikään pakko matkustaa, tehdä sitä ja tätä ja huomata töihin paluun koittaessa olevansa kenties enemmän loman tarpeessa, kuin lomalle lähtiessään. Ei ole vain yhtä oikeaa tapaa viettää lomaansa, vaan on se sinulle paras tapa! Tuntuu vähän siltä, että me nykyihmiset?! Haalimme elämyksiä kun kerran muutkin, eihän loma mitään kilpavarustelua hyvänen aika ole!!!


Kun minä olin pieni ja koulut loppuivat pakattiin meillä auto ja suunnattiin pirkanmaalle mökille koko kesäksi ja kaupunkiin palattiin tasan edellisenä iltana, kun koulu alkoi elokuussa seuraavana päivänä, niin minä vietin lapsuuteni kesät ja olin täysin tyytyväinen...no...ehkä sitten muutamaa teinivuosien kesälomaa lukuunottamatta, kun kaverit jäivät kaupunkiin ja minä jouduin/pääsin koko kesäksi mökille:) tosin minulla oli mökilläkin liuta kavereita, joista on jäänyt elinikäisiä ystäviä♡ niin ja tanssilava, jonne tosin pääsi vasta juhannuksena 13-vuotiaana ensimmäisen kerran ja joka viikonloppu vasta rippikoulun käytyäni:)


Mutta muistelut sikseen ja katse taivaalle ja näyttää ihan siltä, että sateen jälkeen paistaa aina lopulta aurinko!!

2 kommenttia:

  1. Aamun satoi kuin E:n p:stä. Voi mikä sade. Mutta nyt on paraati mennyt jo pilvisessä kelissä. Minkäs niille ilmoille mahtaa, joten hyvä on se asenne, että menee vaan eikä meinaa. Ja nauttii siitä minkä voi. Toivottavasti teillä on kiva reissu edessä.

    VastaaPoista
  2. Siellä se aurinko aina on, vaikka joskus ei tunnukaan siltä. :) Kauniit kuvat!

    T: Krista
    http://vuorellakasvavapuu.blogspot.fi/2017/07/kiusaamisesta.html

    VastaaPoista