Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

torstai 6. huhtikuuta 2017

Toivon torstai

Eilinen iltani hupeni jonnekin, niin ettei tullut edes postattua...kun asia tuli mieleeni oli jo sen verran myöhäistä, että päätin olla kirjoittamatta postausta. Olen ollut melko säännöllinen postaaja, mutta eihän se päivittäin postaaminen mikään must ole, ainakaan minulla. Toisinaan ei liioin tule mitään sellaista mieleen tai ole tapahtunut, että se olisi ihan pakko saada kirjoitettua heti silltä istumalta eetteriin. Eilen oli juuri tuollainen ilta, olin aika poikkikin, töissä on ollut kiireitä ja "sorruin" jopa ilta päikkäreihin:)


Torstaista sanotaan, että ne ovat toivoa täynnä...no tänä torstaina minä toivoin löytäväni ulkoilutakin itselleni ja meninkin töistä suoraan toiveikkaana sitä ostamaan ja vielä oli jäljellä kokoani ja väri jonka halusin, olin siis onnekas. Oli myös kiva tulla kotiin ostoksilta, kun ruoka oli valmiina ja minulla oli nimittäin tälle illalle leipomispuuhaa, oli tilattu niinkin eksoottista herkkua, kuin mokkapaloja:) ryhdyin siis leivonta puuhiin ja toivoin tietysti, etten  unohda mokkapaloja uuniin, etteivät ne pala. Toivoisin  myös viikonlopuksi kivaa säätä...tosin se parempi viikonlopun päivistä on kuulemma sunnuntai.






Pitäisi varautua palmusunnuntaihin sen verran,  että hakisi suklaamunia virpojia varten. Sunnuntaina menen yhteen näyttelyyn, mutta siitä kuulette myöhemmin lisää. Pääsiäisruohon siemenet on vielä pusseissa, minun pitää nyt ryhdistäytyä kyllä näiden pääsiäisvalmistelujeni suhteen. Jokos siellä on aloiteltu pääsiäisvalmistelut tai teettekö sellaisia ylipäätäänkään?

Minä lähden pikku reissuun taas pääsiäisenä, bussilla matkustaa todella edullisesti, jos ei ole kovin kiire ehtiä perille, koska onhan juna melko paljon nopampi tapa matkustaa. Miten te aijotte tulevaa pääsiäistä viettää?


Kivaa torstai-iltaa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti