Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

maanantai 6. maaliskuuta 2017

Vuosi täynnä, isot kiitokset teille♡

Lämmin ja iso kiitos ja kumarrus teille kaikille jotka luette, katselette kuvia ja kommentoitte postauksiani, siitä on nyt kulunut tasan vuosi kun ihka ensimmäinen My pics postaus ilmestyi eetteriin. Kun vuosi sitten perustin blogini ja aloin postailla säännöllisesti valokuvaukseen ja itseäni kiinostaviin aiheisiin liittyviä postauksia, en ikimaailmassa edes osannut aavistaa/ toivoa, että saisin seuraajia ja vieläpä ulkomailta asti, tasaisesti lukijoissa on kuitenkin myös heitä, vaikka bloggaankin suomeksi, enkä edes trendikkäimmistä postausaiheista:)


Minulle bloggaaminen  on mieluisa harrastus ja tapa saada yksi käyttötarkoitus lisää kuvilleni. Seuraan säännöllisen epäsäännöllisesti itsekin muiden blogeja joiden aihepiiri minua jollakin tavalla koskettaa tai kiinostaa.

Nyt,  hyvät seuraajani teillä olisi mahdollisuus esittää toiveitanne blogin sisällön suhteen; mistä toivoisitte postauksia? Entäpä tuo sisällön tuottaminen, olen nyt postannut  tämän ensimmäisen vuoden lähes poikkeuksetta päivittäin, olisiko teillä esittää toivepostausaiheita joista haluaisitte minun bloggaavan?


Toivottavasti viihdytte jatkossakin My pics blogini parissa☆



2 kommenttia: