Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

torstai 16. maaliskuuta 2017

Keväinen torstai toiveita täynnä

Huikean upeaa keväistä torstaita vaan ihan jokaiselle!Mikä upea kevätaamu tänään toivottikaan hyvät huomenet aamuun heräilijöille...yöllä oli ollut pakkasta, ei siis ihan vielä voida puhua termisestä keväästä, mutta piakkoin varmasti jo voidaankin:)
Tänään on viimeinen sairaslomapäiväni ja olo on ilokseni ihan hyvä, eikä olkapäätä särje, mistä olen tietysti huippu iloinen. Siis olen hyvällä "pössiksellä"/mielellä/fiiliksellä tai miten ikinä hyvääoloa nyt haluaakaan ilmaista.


Keväinen toivon torstai...tämä postauksen otsikko viittaa nyt kyllä ihan sellaiseen mieleeni hiipineeseen Aasiahypeen, sekä tämän päivän huikeaan kevätsäähän, ai että mihin hypeen siis? No,  matkailusta pitävänä ihmisenä uudet kohteet jaksavat aina kiinostaa ja herättää toiveita...jospa minäkin joskus? Olen siis innostuneena lukenut matkabloggaajien kertomuksia Aasian reissuista, kuunnellut ja kysellyt työkavereiden kokemuksia. Ja kyllä kiehtovat kohteet, hieno ja rikas kulttuuri, paljon nähtävää, huikeita luontoelämyksiä ja edullinen hintataso osassa Aasian kohteita kieltämättä herättää innostuksen ja toivon siitä, että jos joskus pääsisi itsekkin kokemaan jotakin tuon kaltaista.




Tänään olen kuitenkin saanut kokea sielulle ja aisteille tarjotun aivan huikean ihanan kevätpäivän, mistä olen ihan äärettömän iloinen! Olin pitkällä kävelylenkillä aivan huikeissa rantamaisemissa, pistäydyin  myös rannan kivan kahvilan  terassilla päiväkahvilla, mitä voi enempää ihminen edes juuri toivoa? En ihan  heti kyllä keksi, niin mukavalta tuntui juoda tämän kevään ensimmäiset terssikahvit:)


Torstai  toiveisiin liitän kyllä ihan ehdottomasti toiveen tämä  kaltaisista kevätpäivistä millaisesta tänään on saatu nauttia! Miten siellä on vietety tätä kaunista kevätpäivää??




2 kommenttia:

  1. Meilläkin on todella kaunis päivä. Ruokakaupassa kävin, auto oli aika kuuma sisältä, että hikeä meinas pukata.

    VastaaPoista
  2. Minä nautin tästä kevään auringosta ja lämmöstä kävelemällä bussipysäkille. Ja samalla noteerasin kyllä terassimme, jossa olisi oiva paikka auringolle ja terassikahveille. Ellei se lumi nyt sitten taas saavu, niin kuin säätiedotus vähän uhkailee.

    VastaaPoista