Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

torstai 9. helmikuuta 2017

Kuutamolla!

No ei nyt ehkä ihan, mutta kun viiden aikoihin kuu on kavunnut taivaankannelle ja aurinko juuri laskenut, niin onhan sitä kaiketi vähän kuutamolla?!?


Sieltä se kuu-ukko aloittelee kiipeämistään...


Yllättävän nopeasti kuu nousee taivaalle


Ja sieltä se kuu kiipesi taivaalle, viime yönä olikin kirkas pakkasyö,  jota kuutamo valaisi tosi komeasti. Olen minä ehkä hieman kuvainnolisestikin ns.kuutamolla...nimittäin taisin jossain postauksessani mainitakkin, että minulle iski olkapäähän todella kivulias tulehdus, siitä on joitakin kuukausia jo aikaakin ... taisi olla marraskuulla. Nyt minulla on ollut muutamia päiviä samaisessa olkapäässä jonkinlaisia oireita. Olen vähän ihmeissänikin, koska en ole loukannut olkapäätäni millään tavalla!


Nyt mietityttää, että onko työlläni mahdollisesti osuutta asiaan...nimittäin työni on tietsikalla työskentelyä ja toki minä iltaisinkin kirjoittelen blogiani ja lueskelen läppäriltä myös blogeja! Voisiko kyseessä olla rasitusvamma tai nyt toistaiseksi sellaisen alku? Edellisellä kerralla vaivaan auttoi tulehduskipukuuri, mutta en haluaisi, että olkapää äityisi yhtä pahaksi, kuin viime kerralla.


Tämä pakkaskausi on saanut linnutkin vähän "kuutamolle"...huomasin talitiaisen, joka selkeästi yritti hakea suojaa/lämpöä talon seinän ja katon reuna alta...yllättävän
ketterästi se tuolla seinällä eteni :)

Kävin äsken pikaisesti ulkona, oli jo pimentynyt, mutta kyllä kuu todella valaisee, sen huomasi hyvin selkeästi eli kuutamosta on ihan konkreettisesti hyötyä, maaseudulla sen huomaa vielä paremmin, kun muita valon lähteitä ei ole.

Kannattaa katsella komeaa kuutamoa!!

1 kommentti: