Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

torstai 8. joulukuuta 2016

Vapaapäivänä puuhasteltua

Minulla ei normaalisti ole arkivapaita, sillä teen normaalia 5 päiväistä työviikkoa, mutta Itsenäisyyspäivän ja tämän päiväisen vapaapäiväni takia, tälle viikolle näitä kertyi kaksi. Miten sitten olen käyttänyt tämän päivän, no aika arkisia asioita puuhaillen. Aloitetaanpa aamusta, joka minulla alkoi vain noin puolisen tuntia normaalia työaamua myöhemmin. Istuin ihan kaikessa rauhassa aamiaisella ja sen jälkeen lueskelin tabletilta uutiset ja selailin blogeja. Minulla oli tälle päivälle vain yksi ns."pakollisesti hoidettava asia", joka oli heti aamupäivästä, joten muuten minulle jäi loppupäivä käytettäväksi ihan miten itse halusin.


Halusin hoitaa ihan arkiaskareita; pyykkivuorta, joulukorttien lähettämisen, eli toisin sanoen tipauttaa postin punaisen kuoren postilaatikkoon,( jonne olin omat joulukorttini sujauttanut;) käydä vähän jouluostoksilla, kirjoittaa tämän postauksen ja suunitella vähän loppuviikkoa.


Jos olisin halunnut hyödyntää tämän päivän itseäni hemmottelemalla,  olisin varannut ajan kampaajalle, joka olisi tullut tarpeeseen, mutta se jäi nyt tekemättä, eli siirtyy tuonnemmaksi. Jos muuten satutte pitämään kahvista ja tykkäätte jouluisista mausteista ja osutte vielä lähelle kahvila Espresso Housea, niin tilatkaa ihmeessä itsellenne Tonttu latte, aivan ihana piristys vaikkapa jouluostosten lomaan, ei mikään kaloriton vaihtoehto, mutta oikea herkku!!


Kuten huomaatte nyt postauksissa on taas paljon luontokuvia, tämänkin postauksen kuvat on Itsenäisyyspäivänä otettuja. Tuntuu, että kirjoitan tähän blogiini useasti vallitsevasta säätilasta, ja tottahan se onkin, niin teen. Koska luontoon liittyy oleellisesti säätila, se toki kiinnostaa. Tänään on sää ollut kuin Lontoon sumussa kulkisi, harmaan ankea keli! Mutta huomenna vielä töihin ja sitten koittaakin jo viikonloppu, jolloin meinaan pistää hihat heilumaan ja leipoa joululeivonnaisia. Jokos siellä on viikonlopun suunitelmat selvillä?



Tämä kuva on tämän postauksen toinen suosikeistani, pidän tästä tosi paljon, huurteiset pienet lehdet, kauniit! Toinen suosikkini on postauksen ensimmäinen kuva.


Mukavaa torstaita!

1 kommentti: