Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

keskiviikko 30. marraskuuta 2016

Yllätys odotti kotiin tullessa!?

Pienikin asia voi kummasti piristää päivää, kun tulin töistä tänään kotiin minua odotti kotiin tuotu yllätys! Naapuri oli tuonut kaksi söpöä tulilatvaa minulle ihan vain piristämään päivääni, ajatella, että joku hyvää hyvyyttään on miettinyt juuri minua ja tuonut kukkia, kyllä ilostuin ja ele lämmitti mieltä;)



Tulilatvat ovat yleistyneet myös joulun kukkakoreissa viime vuosina



Huomenna alkaakin sitten joulukuu ja saa avata joulukalenterin ensimmäisen luukun;) Minulla on varmaan joka vuosi ollut joulukalenteri, niin siis tänäkin vuonna, löytyykös teiltä kalenteri?


Tuon ylemmän ostin lähinnä itselleni ja tämä Angry birds on "leikkimielellä" ostettu pojalle;) sisältä löytyy suklaata.


Tänään olen yrittänyt löytää vapaita Tallinnan uudenvuoden reissuja, joka nyt sitten ei sujunutkaan kuin tanssi, olisi ehkä sittenkin pitänyt toimia aiemmin...Tarkoitus olisi viettää tänä vuonna ystäväpariskunnan kanssa uutta vuotta Tallinnassa. Katsotaan nyt sitten onnistummeko löytämään soivan hintaiset laiva-ja majoitusvaihtoehdot. Miten teillä on tapana viettää vuodenvaihdetta ja joko olette tehneet suunitelmia?

Tänään oli aivan suojakeli täällä aamulla tai no ehkä juuri nollan tuntumassa, mutta iltaa kohden tuntuu taas pakastuvan, luntakin voisi tulla minun puolestani vähän lisää ja pysyä pikkupakkasella.




Eilen löysin nuo adventtikynttilöihin tarkoitetut numerot,  minulla ei siis ole aiemmin ollut kynttilöihin kiinitettäviä adventtinumeroita tai kynttilänjalkoja tai kippoja, vaan nytpäs sitten on! Tykkäsin näistä heti kun Indiskasta huomasin nämä.

Kivaa iltaa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti