Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

torstai 3. marraskuuta 2016

Torstaista talvipäivää ja sairastelua

Olen eilen ollut ilmeisesti hieman "sekaisin"  sairasteltuani kättäni, koska olen julkaissut eilisen postaukseni jossakin harjoitteluversiossani?! Niin siis minulla äityi edellisiltana tulehdus olkapäässä todella kivuliaaksi ja eilen oli käytävä lääkärin pakeilla, selvittämässä mistä kova vihlova kiputila johtui ja sainkin diagnoosin, että olkapäässäni on kivulias tulehdus ja sain tehokkaat tulehduskipulääkkeet, onnekseni. Kipu olkapäässä oli sähköiskumaista ja pienikin heilahdus, nosto tai väärä asento tuotti vihlovaa kipua ja jopa vaatettamisesta ei meinannut tulla yhtään mitään.


Eilinen aamu valkeni täällä sitten lumisateisena ja pyry jatkui koko eilisen päivän. Tänään onkin ollut pyrytöntä, mutta pakkasella. Olin töissä jo tänään, mutta iltapäivästä aloin jo miettimään, että oliko sittenkään ihan viisasta lähetä töihin, nimittäin kädessä alkoi tuntua jomotusta ja olo ei ollu kehuttava ja edessä oli vielä kauppareissu ja pesutupa,  kotihommatkin  on hoidettava, tosin näihin oli tarjolla apua. Täytyy kyllä sanoa, että olkapään pienen  pienen lihaksen tulehdustila voi näköjään tuottaa viheliäisen vaivan! Toivon, että tästä ei tule pitkäaikainen tai uusiutuva vaiva!


Miten olette ottaneet tämän ensimmäisen talvikelin vastaan? Onko olo iloinen ja toivotte lisää lunta ja pakkasia,  vai odotatteko,  että lumi sulaisi, eikä tulisi pakkasia?
Minä pidän siitä, että lumi tuo valoa tähän pimeään vuodenaikaan, pikku pakkanen taas takaa ettei lumi sula sohjoksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti