Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

sunnuntai 6. marraskuuta 2016

Pakkaspäivää ja pyryä

Hei vaan kaikille ja pirtsakkaa sunnuntaita! Täällä heräiltiin pakkaspäivän aamuun mittari näytti -7C astetta! Taivas näyttää siltä, että voisi vaikka olla tulossa lisää lunta. Sunnuntai aamuissa on jotakin ihan omanlaistansa viehätystä; se rauha ja joutilaisuus, aikaa juoda aamukahvit ihan ilman  kiirettä,  lueskella aamun lehdet, tsekata seuraamani blogit ja suunitella päivän ohjelmaa.


Nämä kaksi kuvaa on eilisen illan kuvasatoa ja kuten huomaatte; valoa oli tuossa vaiheessa enää kovin niukasti, mutta tykkään näistä tummanpuhuvista kuvista.


Mitenkäs siellä on vietetty sunnuntaita? Oletteko muuten suunittelijoita....lähinnä tarkoitan,  että onko tapana miettiä tulevan viikon tapahtumia ja ohjelmaa jo näin sunnuntaisin, vai oletteko enemmänkin hetkessä eläviä, sen kummemmin miettimättä; Tulee mitä tulee ja tehdään mitä mieleen juolahtaa tyyppejä? Minä kyllä suunittelen asioita etukäteen ja kalenterista löytyy muistettavien  asioiden merkinnät. Minulle on jotenkin  luonteenomaisempaa myös kirjoittaa muistilistoja ja erilaisia muistiinpanoja eri asioista, jotenkin asiat pysyvät minulla siten  paremmin hallussa.


Myös nämä kuvat kuuluvat eilisillan hämäräkuviin, luonto on kaunis monin eri tavoin, myös jäätyessään ja saadessaan lumipeitteen





Niinhän tässä kävi, että lumipyryä se harmaa taivas enteili, lunta pyryttää siis täällä pääkaupunkiseudulla lisää, saapa nähdä kauanko pyry kestää ja paljonko lunta kertyy iltaan mennessä?



Olen tässä taas (kin) ihan kahden vaiheilla, lähdenkö ulkoilemaan tuonne pyryyn, vai tyydynkö katselemaan tuota pyryä täältä lämpimästä ruudun takaa?



Ihanaista talvista sunnuntaita ☆☆☆

1 kommentti:

  1. Pimeys tulee nyt tosi äkkiä. Mun piti mennä ottamaan meidän ensilumesta kuvan, mutta unohdin, ja nyt on jo pimeetä. Ehkä huomenna.

    VastaaPoista