Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

tiistai 29. marraskuuta 2016

Ongelmia monenlaisia...

Tänäänkin olen käynyt taas ostoskeskuksessa, tosin toisessa kuin missä eilen olin, nyt moni teistä varmaan miettii että miksi kummassa, joku haluaa veronpalautusten tilille maksupäivänä ruuhkaiseen ostoskeskukseen? No oli vähän sovittuna tällaista ja tein itsekin vähän lisää jouluostoksia;)


Tarkoituksenani oli  myös ostaa ulkoinen kovalevy, mikä ei olekkaan ihan yksinkertaista,  koska minulla on tabletti, joss ei ole USB--porttia! Mikä taas tarkoittaa sitä, että tabletin ja kovalevyn välissä pitää olla adapteri,  jotta saan valokuvat tabletilta kovalevylle. Ongelmana vaan on nyt se , että lukeeko eli tunnistaako tablettini k.o ulkoisen kovalevyn? Tätä yritettiin selvittää monessa eri liikkeessä ja kukaan ei oikein uskaltanut antaa ihan varmaa vastausta!? Eikä tässä vielä kaikki, saan joululahjaksi uuden puhelimen ja vanhan puhelimeni kortti ei sitten sovikkaan tähän uuteen puhelimeeni!


Tänään olen selvitellyt siis näitä kahta asiaa pitkään ja hartaasti ja molemmat saavat nyt hieman "hautua", nukun muutaman yön yli ja teen sitten päätökseni molempien asioiden suhteen. Haluaisin säilyttää vanhan puhelinnumeroni, mutta uuden liittymän myötä, se ei tule  olemaan mahdollista. Välillä tuppaa vähän harmittamaan, kun pitää miettiä näitä elktroniikkaan liittyviä pulmia,  onneksi tajusin molemmissa tapauksissa sentään kysyä ja varmistaa ennen kuin lähdin suin päin ostamaan uutta liittymää tai sitä ulkoista kovalevyä.


Oletteko te näissä elektroniikkaan liittyvissä asioissa muuten hyviä vai painitteko toisinaan samanlaisten ongelmien parissa kuin minäkin?


Pitäisiköhän nämä minun elektroniikkaan liittyvät ongelmani nyt kuitenkin todeta positiivisiksi ongelmiksi, jotka kuitenkin ovat ratkaistavissa?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti