Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

tiistai 1. marraskuuta 2016

Marraskuu ja mitä sitten?

Tänään oli aamulla vähän pakkasta tai ainakin nollan tietämissä, päivällä kosteaa ja harmaata...ja huomenna sitten ehkä...niin sitä lunta! Olen tänään kuunnellut luennon Japanista, joka olikin hyvin opettavainen, osa asioista oli tuttuja, osa aivan uusia. Ei,  en ole muuttamassa Japaniin, enkä suunittele edes matkaa sinne, vaan meillä töissä oli kolleega Tokiosta vierailulla ja hän tutustutti meitä kulttuuriinsa.




Jännittääkö teitä koskaan? Minuapa jännitti tänään....kyllä, oli menoa...hammsslääkäriin, joka ei ole ihan suosikki vierailukohteitani! Minulta lohkesi pala hampaasta kun vähän herkuttelin,  niin,  niin paha saa palkkansa;) Ja tuon takia oli hakeuduttava hammaslääkärin pakeille ja tietenkin olin jo etukäteen miettinyt mikä minua hammaslääkärissä odottaisi.  No ihan turhaa  hermoilin etukäteen, nimittäin kaikki sujui vastaanotolla oikein hyvin, sain ns..väliaikaisen hoidon ja viimeistely hampaaseeni tehdään tammikuussa,  eikä muuten sattunut lainkaan;)


Tämä marraskuun  ensimmäinen päivä on  jo kääntynyt iltaan, olen ehtinyt nukkua pikkupäikkärit ja lojua tämän koneen pakeilla luvattomankin kauan,  tuijotella telkkaa ja syödä karkkia  sellainen on  olllut minun marraskuun eka päiväni, entäpä sinun?


1 kommentti:

  1. Tänään on vapaapäivä ja luvattu lumisadetta. Toivottavasti tulee, sillä singahdan siinä vaiheessa kameran kanssa ulos. Muutoin olisi paljon kotitöitä tiedossa.

    VastaaPoista