Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

maanantai 3. lokakuuta 2016

Viikon alkuun asiaa kirjoista, kosmetiikasta ja kukista

Olen vieläkin aika fiiliksissä hienosta viikonlopusta, mitenkäs teidän viikonloppunne sujui?  Toivottavasti nautitte upeista säistä, kuten minä. Postasin jokin aika sitten muutamasta kirjasta, joista olin melko innoissani saadessani ne käsiini.Toinen oli Maaret Kallion; Lujasti lempeä ja toinen Mats ja Susan Billmarkin; Elä enemmän, stressaa vähemmän...jotenkin kirjat saatuani olin tosi innokas lukemasn ne, mutta selaillessani ja lueskeltuani niitä,  intoni vähän laimeni, enkä oikein edes tiedä miksi olivatko omat odotukseni niiden suhteen jotenkin liian korkealla, voi olla?


Postailin myös Cienin  meikeistä joita ostin ja lupasin kertoa mielipiteitäni niistä. Tuotesarjasta pääsi kokeiluuni vielä myös sarjan ripsiväri. Päivä- ja yövoiteita olen nyt ehtinyt jo käyttää Ja aluksi ne tuntuivat minun makuuni melko rasvaisilta, koska pidän yleensä kevyistä, helposti imeytyvistä voiteista ja tuotteiden tuoksukin oli melko voimakas, mutta tuote imeytyy ihoon kuitenkin melko nopeasti ja tuoksu haihtuu iholta myös aika pian levityksen jälkeen. Meikkivoiteeni oli sarjan vaalein sävy ja minulle ehkä hieman liiankin vaalean sävyinen, koska ei oikein peittänyt, mutta pidin koostumuksesta, koska se ei ollut liian paksu, eikä jättänyt pakkelimaista kerrosta iholle. Hiusten hoitoaine tekee hiuksista ihanan pehmeät ja helposti selvitettävät, sauna varmasti tehostaisi vaikutusta vielä entisestään, aion kokeilla. Ripsiväri, jonka ostin testiin on musta ja tuuheuttava. Harja on melko lyhyt, ja sen varsi on  melko taipuista, väri levittyy ihan hyvin, tässäkin tuotteessa tuoksu on aluksi voimakas.



Jostakin syystä olen tänä syksynä ostanut kosmetiikkaa ja muuta meikkaamiseen liittyvää normaalia enemmän. Käytän kyllä kosmetiikkaa, mutta en ole niitä naisia, jotka eivät voi viedä roskista tai käydä lähikaupassa ilman meikkiä! Eilen tuli ostettua ylläolevissa kuvissa näkyvät kaksi meikkisivellintä, sekä peitevoide trio. Olen uusinut nyt kaikki tarvitsemani siveltimet ja ostanut  uusia meikkejäkin, syksyyn kaipaa piristystä  siinä mielestäni riittävästi syytä noihin ostoksiin;)

Onko teillä käytössänne ns. Luottotuotteita ja mitkä asiat ratkaisevat millaista ja mitä tuotteita käytätte? Entäpä kirjat, millaista kirjallisuutta luette ja onko teillä lempparikirjailijaa?


Aniilininpunainen hurmaajatar, eikö olekin ihana?


Mikä ihanuus ja kukki ihan täysillä vielä!


Yllä olevat ihanuudet kohtasin myös viime viikonloppuna, lokakuussakin kukitaan olen aina pitänyt kukista ja verenpisarasta tykkään tosi paljon, se kuului lapsuuden kesiini mökillä, sillä sellainen hankittiin kesäkukkien kanssa aina kesäksi.

Ihanaa viikonalkua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti