Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

maanantai 12. syyskuuta 2016

Työmatkaa tiedossa

Hyvää alkanutta viikkoa vaan kaikille! Kuten eilisessä postauksessani jo mainitsinkin  on minulla työmatka tällä viikolla, huomenna aamusta lähdetään ja keskiviikkona palataan illalla ja ihan vaan kotimaassa. Toiset matkustavat työkseen sekä koti-ja ulkomailla, jotkut tykkäävät reissata työn puolesta,  toiset taas eivät,  minulla on erittäin harvoin työmatkoja viimeksi viime vuonna näihin aikoihin Tallinnaan, joten minua tämä ei haittaa.



Yleensä ohjelma on melko tiukka työmatkalla, joten en luultavasti postaa päivään pariin, mutta katsotaan jos aikaa jää. Viikko meneekin vauhdilla taas, kun on toimistolta muutaman päivän poissa, tälle viikolle on luvattu melkoisen mukavaa syyssäätäkin, jos vaikka ehtisi nauttia siitä joku ilta kävelylenkillä.




Nämä tämän postauksen kuvat ovat muuten eilisen sumuisen sunnuntai aamun kuvasaldoa, näistä riittää useampiin postauksiin;) Mitäs teidän viikkonne pitää sisällään, onko suunitelmia, työjuttuja vai onko jollakulla vapaata, millainen on sinun ns.normaali viikkosi? Minä en tänään tee tämän pidenpää postausta, vaan palaan sitten "linjoille" kun aika antaa myöden ja valotan työmatkaani ja ehkäpä ehdin jopa napata muutaman kuvan reissusta?




Mukavaa maanantai iltaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti