Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

lauantai 27. elokuuta 2016

Tapahtumarikas lauantai; Suomen luonnon päivä

Tälle päivälle olisi tarjolla paljon ohjelmaa, vietetään Suomen luonnon päivää, on Espoo päivä, joka tarjoaa paljon erilaista ohjelmaa vaikka koko päiväksi,  tarjontaa on laidasta laitaan ja suurin osa tapahtumista on täysin maksuttomia! Ja huomenna olisi Hietaniemen kirppis, joka minua henkilökohtaisesti kiinostaisi kovasti, joku bloggaaja oli laittanutkin omalle blogisivulleen asiasta muistutuksen. Olisi siis niin paljon varaa mistä valita, että onneksi ystävättäreni ja minä olemme sopineet tälle päivälle tapaamisen,  joten eiköhän kahteen naiseen saada päätettyä mihin tapahtumiin kannattaa osallistua?! Mitäs te olette tänä elokuun viimeisenä viikonloppuna ajatelleet puuhastella, onko suunnitelmia vai vietättekö viikonloppua fiilispohjalta?




Tänään vietettävä Suomen luonnon päivä on siis Luonnonsuojelu liiton, ympäristökeskuksen ja metsähallituksen luontopalvelujen sekä Suomen biologian ja maantieteen opettajien yhteishanke. Päivän tarkoituksena on suunnata katseet kauniiseen Suomalaiseen luontoon. Päivän päätapahtumaa vietetään Suomen luontokeskus Haltiassa Espoon Nuuksion kansallispuistossa ja useat eri järjestöt  tarjoavat retkiä ja tapahtumia eri puolilla Suomea tänään. Tästä linkistä pääset tutustumaan asiaan tarkemmin luontoon.fi




Tänään tämä aamupäivä näyttääkin oikein oivalliselta lähteä ulos luontoon, aurinko paistaa täydeltä terältä ja ainakin minun tekee mieli lähteä kuvaamaan tätä aina niin mielenkiintoista ja elämyksiä tarjoava, ainutlaatuista luontoamme;)

Oikein ihanaa lauantaita teille kaikille ja nauttikaahan viikonlopusta, minä lähden ulos, kirpparille ja ehkäpä minä saan nauttia tälle päivälle luvatusta synttärilounaastakin vielä tänään...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti