Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

perjantai 12. elokuuta 2016

Odotettu ja toivottu viikonloppu

Nyt täytyy kyllä ihan rehellisyyden nimissä sanoa, että tätä (kin) viikonloppua on kyllä odotettu ja tässähän se nyt on ihan käsillä, ja se tuntuu niiiin kivalta. Minulla ei ole mitään ihmeellistä suunniteltuna tälle viikonlopulle, mutta olen toki ajatellut laittaa kotia vähän kuosiin lomien jälkeen, kotihommatkin kun ovat olleet loma-ajan vähän niinkuin poissa mielestä;) Mietin myös, että pitääkö nyt sitten laitella ne ihan hellevaatteet jo pois käytöstä? Lisäksi toivoisin, että ei sada koko viikonloppua, koska haluaisin päästä kuvaamaan suosikki rannalleni ja olen nähnyt työmatkallani bussin ikkunasta jotakin jonka haluan myös käydä kuvaamassa.



Tänä aamuna kun katsoin lämpömittaria, ei paljoa naurattanut, nimittäin oltiin jo alle kymmenessä asteessa, mittari näytti vaivaiset 7.6 astetta!! En liiottele yhtään, kun sanon että minua kylmäsi ja ärsytti ihan kympillä! Mietin jo, että ei voi ola totta. Miten tällaisen vaihtelevan ja mielestäni melko kehnojen kesäsäiden jälkeen tulee näin äkkiä jo näin kylmä?!? Tuntuu, että kesähän loppuu ihan kesken, eikä vielä pitäisi joutua siirtymään pitkähihaisiin asusteisiin ja katselemaan haikean sekaisin tuntein rusketusrsitojaan, eihän ihan vielä ?? 



Viikonloppu on todella usealle meistä odotettu, josta voimme vetää selkeän johtopäätöksen, että arki vie lomien jälkeen mehut, eikös vaan? Olen sentään tällä viikolla päässyt jo niinkin pitkälle itse, että vein työkaverini exkursiolle työpaikkamme kuntosalille, koska hän oli jopa unohtanut, että missä kyseinen paikka työpaikka rakennuksessamme sijaitsee;) Se on vielä jossakin hamassa tulevaisuudessa, että saisin ihan itse kyseiseen paikkaan itseni, mutta olen positiivisena ihmisenä tämänkin asian suhteen luottavaisin mielin.



Odotettua ja toivottua viikonloppua !!


















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti