Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

tiistai 12. heinäkuuta 2016

Odottajan aika on pitkää!

Jos sattuu olemaan vähän kärsimätön minkä tahansa mukavan asian odottelu tuntuu pitkältä, vaikka sen toteutuminen olisikin jo ihan kulman takana! Olen sellainen, että tykkään valmistautua asioihin mielelläni rauhassa, toisaalta saatan innostua ja olen helposti mukana nopeallakin aikataululla, jos tarvis vaatii. Asioiden totetumistahan edeltää usein jonkinlainen h-hetkeen valmistautuminen...on sellainen kiva"kutina" päällä, eikös vaan?



Minulla on tänään ollut vähän sellainen haahuilu olo, en ole saanut aikaiseksi oikein mitään hyödyllistä, toisaalta miksi pitäisikään, olenhan lomalla:) Totesin aamulla, että ellei ihan pian olisi se tämän kesän oma h-hetkeni eli kesälomareissu, niin voi olla, että tämä vallitseva kesäsää harmittaisi, mutta tietoisuus tulevasta lämpimästä poistaa tuo tunteen.



Aamulla terassilla tuntui ilmassa olevan myös odotuksen tunnelmaa, nimittäin tuo kuvissa oleva linnunpoika ihmetteli siellä kaikessa rauhassa minua säikähtämättä. Jossakin kohtaa aamupäivän kuluessa se oli myös hävinnyt omia aikojaan terassilta, ehkä sen h-hetki koitti;) Mitään hätää sillä ei tuntunut kuitenkaan olevan.

Tänään on tullut muutama sadekuuro päivän aikana, mutta ei mitään jatkuvaa sadetta. Aamuyöllä satoi todella rankasti viime yönä ja jyrähtelikin. Suunittelin, että olisin lähtenyt niitylle kuvaamaan perhosia ja mahdollisesti ötököitäkin, mutta kuten kerroin en ole tänään saanut itseäni liikkeelle ja jos on laiskottelufiilis, niin antaa sitten olla vaan, suotakoon se näin lomilla:)



Huomenna olen reipas ja pitääkin olla, koska kuten sanottua se lähestyy...









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti