Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

torstai 16. kesäkuuta 2016

Sateinen torstai

Tänään on ollut todellinen sadepäivä, vettä on tullut koko päivän ja melkoisen runsaasti, tämän kaltaisia päiviä ei sitten lomalla kovin montaa, kiitos! Sade toki raikastaa ja sateen jälkeistä luonnon tuoksua on kyllä vaikea pistää paremmaksi ainakaan minun mielestäni. Tänäänkin kävi mielessä, että olisi kiva päästä kuvaamaan, mutta taitaa kyllä jäädä kuvaamiset, sillä taitaa tuo sade vaan jatkua. Eilen illalla oli hieno auringonlasku, mutta valitettavasti senkin kuvaaminen jäi minulta, koska uni vei voiton. Huomasin kyllä taivaanrannan kauniin värityksen, mutta en jaksanut lähteä enää ulos.



Tänään on sateesta huolimatta tullut myös mieluisia uutisia, tänäänhän tuli tiedot niille, jotka ovat yhteishaussa saaneet opiskelupaikan ja sekös tuntuu todella hyvälle;) Tällaisena sateisena päivänä voi hyvin jo uhrata ajatuksia tulevan Juhannuksen vietosta ja tietysti sen säästä...ensimmäiset ennusteet olivat jo sitä mieltä , että helle hellii keskikesän juhlaa, mutta tänään oltiinkin asiasta jo täysin eri mieltä, mutta sää jos mikä muuttuu vielä moneen kertaan ennen kun ollaan Juhannuksessa asti.



Sadepäivänähän usein ottaa kirjan käteensä ja monille lähes ainoat hetket, kun lukemiseen kerrankin on aikaa on loma-ajat, kannattaa siis käydä ajoissa kirjatossa, koska suosituimpia kirjoja on mahdotonta enää edes saada, mutta älä unohda tehdä tilausta jos suosikkiasi ei enää ollut tarjolla, minun suosikkini ovat ollet monen muunkin lukulistalla ja niinpä ne on nyt minulle varauksessa, onneksi kirppareilta ja kirjakauppojen aleista voi tehdä todellisia lomalukemis löytöjä. Minä en valitettavasti ole mikään käsityöihminen, mutta loman to do listallani on myös maton virkkausta, tiedättehän isolla koukulla matokuteesta virkatut suositut matot? Sellaisen tekoa olen ajatellut kokeilla, blogeista löytyy paljon onnekseni ohjeita;)



Pidellään sadetta ja yleensähän sateen jälkeen aina tulee pouta!


1 kommentti:

  1. Vettä meillä on myöskin satanut ja oikein kunnolla.No tarviihan toi maa vettä.
    Minäkin olen ajatellut virkata mattoa, mutta taitaa jäädä,koska toi ottaa mun sormille sen verran kipeetä, on paksu koukku ja lanka :(

    VastaaPoista