Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

maanantai 6. kesäkuuta 2016

Kirjoittaakko blogia joka päivä ja mistä aiheista ?

Olen kirjoittanut blogia nyt maaliskuusta lähtien ja pohtinut kuuluuko/ pitääkö bloggarin kirjoittaa päivittäin, viikottain, silloin tällöin, vai harvoin tai pitää välillä kokonaan kirjoitustaukoja? Itse aloitin siten, että olen nyt kirjoittanut lähestulkoon joka päivä. Mielestäni on hyvä jos on bloggamisen aloittanut myös päivittää blogiaan suhteellisen säännöllisesti. Kokonaan toinen juttu sitten on kunkin bloggaajan omassa harkinnassa miten ahkerasti kirjoittaa. Nyt kysynkin teidän mielipidettänne, miten usein teistä olisi mukavaa että blogia päivitettäisiin, ja toinen asia joka minua kiinostaa kuulla, on se, että mistä aiheista haluaisitte juuri minun blogissani kirjoitettavan? Nyt kommentoimaan ja esittämään mielipiteitä, kiitos ja kumarrus jo etukäteen kaikille jotka kommentoivat:)



Valokuvaaminen on minulle rakas harrastus ja siitä kirjoitan mielelläni, luen kiinostuneena myös samasta aiheesta kirjoittavien blogeja ja katselen mielelläni myös muiden ottamia kuvia. Joku oli juuri kirjoittanut mielenkiintoisen postauksen blogiinsa valokuvauskalustostaan, jossa hän kertoi siis vähän millainen kamera ja millaisia objektiiveja hänellä on ja mitä muuta kuvaamiseen liittyvää varustetta häneltä löytyy ja pieni selostus siitä miksi hän on päätynyt juuri valitsemiinsa tuotteisiin. Ainakin minusta hyvä postaus perusteluineen, tykkäsin ;)



Toinen aihealue mistä tiedän ainakin jotakin on tosi suosittu blogienkin aihe, eli matkustus, olen aikoinani seurannut läheltä matkustusta työskentelemällä matkatoimistossa kymmenisen vuotta. Tykkään matkustella ja maailmassa on hurjasti mielenkiintoisia kohteita, joissa olisi hienoa päästä käymään. Onneksi kohteisiin voi tutustua nykyään hyvin netin kautta ja suunnitella omia matkojaan, tutustua kohteisiin etukäteen ja hyvin suunniteltuhan on jo puoliksi tehty, tosin tänä kesänä olen ajatellut ehkäpä hypätä äkkilähdön matkaan...toki olen jo pyöritellyt muutamaa kohdetta mielessäni ja jos hyvä tuuri osuu kohdalle nappaan reissun ja lähden matkaan.



Kivaa viikonalkua ja laittakaahan niitä mielipiteitänne, kiitos:)





2 kommenttia:

  1. Minä olen kirjoittanut blogia monet vuodet. Nyt viime aikoina olen ollut laiska, tai ei ole tullut mitään valmista. Sitten tajusin että voin kirjoittaa ihan muustakin kuin valmiista käsitöistä, askartelusta. Onhan blogissani sana: arkielämää. Jotenka nyt olen kirjoitellut ahkerammin ja innostunut kuvaamaan vaikka ei ole mikään hyvä kamera tavallinen pokkari vain.
    Minusta on kiva seurata blogeja jotka on päivitetty ahkerasti. Jos on esim. 3-5kk:n väli niin sen unohtaa.
    Jos viitsit niin kirjoita ja kuvaa vaikka joka päivä.

    VastaaPoista
  2. Hei, kiitos kannustuksesta olla ahkera bloggaaja ja kuvaaja. Olen täysin samaa mieltä kanssasi siitä, että ellei blogia päivitetä, lukijat kaikkoavat jos tauko venyy liian pitkäksi postausten välillä.

    VastaaPoista