Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

sunnuntai 15. toukokuuta 2016

Sunnuntai mietteitä

Eilen illalla koin jotakin siitä euforiasta ja ilosta, mitä urheilijat hyvin menneen suorituksensa jälkeen kokevat. Olin nimittäin vastaanottamassa ystäviäni HCR rutistuksen jälkeen, puolimaratonin juosseita ystäviäni arvostan, hieno saavutus ja molemmat maaliin ilman ongelmia, Well done!! Edes illan tihkusade ei lannistanut hyvää fiilistä.

Sunnuntaiaamun olen lojunut sängyssä lehtiä ja blogeja lueskellen. Mielessäni monia juttuja, ideoita ja ajatuksia tuleville päiville, viikoille ja kesälle. Muiden blogien lukeminen on kauhean mielenkiintoista ja ajatuksia herättävää-ainakin minulle. Luin tässä aamutuimaan jutun lapsiperheestä joka aikoo tehdä 6:n vuoden purjehdusreissun ja he aikovat pitää kyseisestä irtiotostaan myös blogia toinen juttu, jonka luin koski valokuvaaja, joka oli innostunut kuukuvauksesta.



Ihmiset, jotka innostuvat mitä erilaisemmista asioista ovat valtavan mielenkiintoisia ja vaikka ei itse olisikaan samasta asiasta kiinostunut voi aiheesta oppia valtavasti kuuntelemalla tai lukemalla heidän ajatuksiaan. Monista asioista saa ihan uudenlaisen ajatuksen ja saattaa joskus jopa käydä niin, että huomaa itsekin kiinostuneensa jostakin uudesta ja arvaamattomasta melkeinpä huomaamattaan; Innostus tarttuu. Mutta tänään minun pitäisi innostua kukkien istuttamisesta ja pikku siivouksesta, jotta alkavaa viikkoa pääsisi aloittelemaan projektivapaasti;)



Eilen avattiin yleisölle mielenkiintoinen uusi kohde Helsingin edustalla Suomenlinnan kupeessa sijaitseva Vallisaari.

www.hs.fi/kaupunki/al1461208435402

Vesibussilla kohteeseen pääsee tutustumaan, tämä on retkikohteena Harakan ja Pihlajasaaren ohella ainakin minulla tulevana kesänä.



Oletteko muuten kovia suunnittelemaan asioita vai elättekö, niinsanotusti hetkessä? Minä olen toisaalta spontaani, mutta myös kova suunittelemaan. Innostun asioista myös nopeasti ja on kiva kokeilla ihan uusia itselleen tuntemattomia juttuja.
Kauhean monet asiat kiinnostavat, eikä kaikkea tietenkään voi ryhtyä tekemään/kokeilemaan, mutta voi valikoida muutaman mitkä tuntuvat kaikkein mieluisimmilta.



Jos teistä jollakulla on tiedossa hyvä kirjavinkki ottaisin sellaisia todella mielelläni vastaan, joten laitahan tulemaan kiitos, sillä lomalla on aikaa myös lueskella.



Hyvää sunnuntaita!!












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti