Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

keskiviikko 6. huhtikuuta 2016

Kevätsade

Tälle päivälle luvattiinkin rapsakkaa vesisadetta...ja ainakin minä olin iloisesti yllättynyt, kun aamulla ei tullutkaan kuin saavista kaatamalla...no sitten iltapäivällä salilta lähtiessä kyllä tuli! Yritän olla positiivinen ja ajatella, että tämä saa kevään kasvukauden vauhtiin, siite-ja katupöly allertikoille hetkellistä helpotusta ja kun sataa nyt viikolla, niin viikonlopulla on hyvä mahdollisuus siihen, ettei sada, vai kuinka...?? Kyllä, ainakin tämän naisen logiikalla;)



Sadettakin on sitäpaitsi monenlaista...olen tänään näemmä myös tällaisella tuulella, että mietin yhtä ja toista, mutta tottahan se on: Pieni, kevyt tihkusade on aivan erilaista, kuin raju ukkosmyrskyinen sade tai kaatosade, jollaisia muistan lapsuuden kesiltä, kun mökin ikkunasta ei nähnyt edes ulos, kun vettä satoi niin rankasti! Toisinaan sade tuo kaivattua virkistystä ja joskus se saa mielen mustaakin mustemmaksi, mielen matalaksi ja toivoo vain, että loppuisi nyt jo! Joskus sateen ropina voi kuulostaa jopa romanttiselta ja taas toisinaan sateen rummutus peltikattoon vain ärsyttää, hassua , eikö vaan, miten samalla asialla voi olla erilaisia merkityksiä?



Niin ja sitten pari sanaa salista...ei pidä nyt kuvitella, että olen joku himoliikkuja, tyyliin verenmaku suussa, viisi kertaa viikossa ja kesäkuntoon...eheeeiiii, en ole, mutta yrittänyttä ei laiteta ja eikös se niin ole, että parempi tehdä itselleen edes jotakin, kuin olla tekemättä mitään? Eli sikäli olen aika ylpeä itsestäni, että raahaan itseni salille:) Tällaisen kuntoinnostuksen jälkeen voikin sitten loikoilla hyvällä omallatunnolla loppuillan ja miettiä mahtuuko bikineihinsä tulevana kesänä!



Kesästä puheenollen, tuleekin eittämättä mieleeni lomat ja lomareissut...mutta palataan niihin huomenna.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti