Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

lauantai 9. huhtikuuta 2016

Keltainen hullujen päivien muovikassi, kirppis ja muuta lauantai puuhastelua

Ei voi olla totta! Herään lauantaiaamulla heti kuuden jälkeen lintujen viserrykseen ja on vielä ihan hämärää, vilkaisin kelloa ja tajusin, että mä en enää luuultavasti saa unta! En ajatellut liittyväni keltaista haamukassia roikottavien joukkoon, mutta niin vain kävi, Olin heti seitsemän jälkeen Stoccalla, minulle oli annettu vinkki, mitä lähdin hakemaan ja sen myös sain...jälkikasvu on mielissään;) Itselleni käväisin Akateemisen kirjakaupan puolella katsomassa olisiko valokuvaukseen liityviä kirjoja ale hinnoilla, mutta eipä ollut. Mutta löysin pokkarina Rauli Virtasen reissukirjan, joka lähti oitis mukaani, samoin pari muisti/päiväkirjaa.

Olin myös päättänyt käydä tänään penkomassa kirppiksellä ja kuten useimmiten sieltäkin tarttui jotakin mukaan, lähellä on hyvä kirppis, mistä olen tehnyt vuosien varrella todella hyviä löytöjä.



Minunhan piti tänään kylvää myös niitä siemeniä, mutta uskokaa tai älkää, unohdin ostaa taimimultaa! Onkohan tämä nyt joku enne, kun noin kävi?...pitäisikö tulkita niin, että älä istuta mitään itämään? Ei, enpä usko...huomenna yritän käydä hakemassa sen multapussin ja esikasvatuslaatikon ja ruukut ja ryhtyä puuhastelemaan. Olen lueskellut Raulin reissukirjaa, tehnyt pellillisen pizzaa ja ottanut päikkärit, mielestäni ihan kelpo tapa viettää lauantaita:) Ja mikä tämä tämänpäiväinen melkoisen raju kaatosade kuuro oli? Minä ainakin tilasin viikonlopuksi kivaa keväistä säätä, huomenna ainakin pitäisi olla aurinkoista.



Jos huomiselta ulkoilu-ja kuvausreissulta saisi jotakin vähän tämän tyyppisiä kuvia, niin olisin tosi tyytyväinen. Tänään aamulla taas kuuntelin korvat höröllä ja tähyilin puiden suuntaan, että olisin tunnistanut ja nähnyt edes vilauksen kevätmuutossa saapuneita lintuja.Tunnistin ainakin räkättirastaita ja luulen kuulleeni satakielen, mutta tästä en ole täysin varma.Lintujen tarkkailu innostus nostaa päätään aina keväisin.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti