Harrastelija valokuvaajan valokuvaus aiheinen blogi, jossa jaan kuviani ja bloggailen muistakin minua innostavista asioista.

sunnuntai 20. maaliskuuta 2016

Palmusunnuntai

Virvon varvon tuoreeks terveeks, vitsa sulle, palkka mulle...kyllä, tänään on taas se päivä vuodesta, kun lapset pukeutuvat noidiksi ja kiertävät ovelta ovelle loruillen ja koristelemiaan pajunoksia jaellen.


Oletkohan sinä innostunut tänä viikonloppuna kuvaamaan sitä kuvasarjaa, (josta eilisessä postauksessani vinkkasin) jonkun teeman ympäriltä? Minä lähdin eilen kuvaamaan jäätä, ja siitähän kehkeytyi sitten minun eilisille kuvilleni se teema.Ei tämän kuvaamisen tarvitse aina, tai yleensäkkään olla mitenkään ryppyotsaista touhua, vaan kannattaa heittäytyä, kuten elämässä yleensäkkin;)Minä melkein eilisellä kuvausreissullani metsässä heittäydyin...meinasin nimittäin muutama kerran lentää rähmälleni, juu, mutta sain pidettyä tasapainoni!


Olenkin näköjään kuvannut tänä talvena monta kuvaa jäästä...no tässä lisää teemaan liittyviä kuvia


Tässä kuvia lataillessani tuli jo muutama muukin teema mieleeni...niistä ehkä joissakin tulevissa postauksissani lisää...mutta huomasin itse, että aika paljon minulta löytyy kuvia, jotka kyllä liityvät jotenkin yhteen.Ja lisää teemaan liittyvää kuvamateriaalia...


Ja näitähän todella riittää, olenpas mä räpsinyt;)


Että semmoisia jääteema kuvia täältäpäin, mukavaa ja rentouttavaa palmusunnuntaita!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti